A jó névjegykártya
2016. október 23. írta: OfficeMenedzser

A jó névjegykártya

A névjegykártya apróságnak tűnik, de fontos szerepe van az üzleti életben. Ezen keresztül biztosítjuk, hogy partnerünk megtaláljon minket a későbbiekben is. Egy üzenet, egy bemutatkozás.

A minősége információkat fog nyújtani a partnernek, akinek átadod, a hitelességed veszélyezteti például, ha egy nagy cég ügyvezetőjeként mutatkozol be, és átadsz egy vékony papírt, girbegurba szélekkel.

Fontos, hogy illeszkedjen a cég tevékenységéhez, más névjegykártya kell egy bank vezetőjének és más egy játszóház alkalmazottjának. Legyen olvasható. Célszerű külön névjegykártyát készíttetni magán és üzleti célra. Fontos, hogy egyedi legyen, ne keverjenek össze mással. Jó, ha bizalmat sugároz, ha szakértő imázsodat építi. Ha több tevékenységet is folytatsz, azoknak külön-külön névjegykártyát használj.

Mi szerepelje rajta:

  • - a cég neve,
  • - a neved,
  • - beosztásod,
  • - céges telefonszámod, e-mail címed, a cég honlapja
  • - mobil telefonszám csak akkor, ha ezt munkaidőben felveszed, és elfogadod, hogy esetleg munkaidőn túl is csörög

 

Több nyelvű névjegykártyánál a különböző nyelvű adat a két oldalon szerepeljenek. Csak olyan névjegykártyát használj, amelyiken minden adat helyes, nem illik kézzel javított névjegykártyát adni. És hogy, hogyan illik átadni? Nem illik tolakodóan rátukmálni a partnerre, de illik megragadni minden alkalmat, hogy a névjegykártyánkkal ismertté tegyük cégünket.

Néhány különleges vagy vicces névjegykártya

 

A bejegyzés trackback címe:

https://officemenedzser.blog.hu/api/trackback/id/tr311832439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.