7 pontban arról, hogyan legyél produktívabb.
2017. január 01. írta: OfficeMenedzser

7 pontban arról, hogyan legyél produktívabb.

Az új év remek alkalom a változtatásra. Tudom, nem akartok fogadalmat tenni, nem is ezt javaslom. Egyszerűen, ha szükségét érzitek, akkor jöhet a változás, változtatás. Hiába is igyekszünk, a mi napunk is csak 24 órából áll, elengedhetetlen, hogy ezt az időt igyekezzünk a legjobban beosztani.

És hogy hogyan tudjuk beosztani az időt? Több bejegyzés is született már időgazdálkodás témába (nem véletlen, nagyon fontos, hogy a rendelkezésre álló időt, hogy, milyen hatékonysággal használjuk ki), javaslom, hogy olvasd el őket, ha még nem tetted, biztosan találsz közöttük hasznos információt.

Az idővel való gazdálkodáshoz szorosan kapcsolódik, hogy milyen produktívak vagyunk. Hogyan legyünk produktívabbak?

1. A változáshoz, változtatáshoz idő kell, apránként, lépésről lépésre fogjunk hozzá. Lassan alakítsd ki az új szokásokat. Merd a fejlett technikát, technológiát használni, és merd elengedni a régit, ezekkel együtt kialakul egy új látásmódod is.

2. Hozd meg a döntést, fogalmazd meg, hogy mit és hogyan szeretnél változtatni.

3. Kelj korán! Tudom, hogy ezt még elolvasni is szörnyű, de egy jól kialakított reggeli rituálé az egész napodnak pozitív indulást ad. Nem beszélve arról, hogy a kreativitás és az inspiráció is korán reggel dolgozik bennünk.

3028428-inline-i-1-creative-routines.png

Néhány híres személy napi rutinja Forrás

4. Határozd meg a fontossági sorrendet. Azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra, ha elveszel a részletekben, nem lesz idő az igazán fontos dolgokra.

5. Használj rövidebb határidőket. Ha kényszeríted magad a feladat gyorsabb befejezésére, saját erőforrásaid használod fel hatékonyabban, sőt, nem kizárt, hogy megfelelő koncentrációval jobb megoldások is születnek.

time-371226_1920.jpg

6. Az előző pontnál már szóba került, koncentrálj. Rövidebb idő alatt, nagyobb koncentrációval gyorsabban haladsz a feladatokkal.

7. Mindenképpen legyen listád. Egyébként, hogyan tudnád meghatározni a fontossági sorrendet, hogyan tudnál határidőket szabni. Nem mindegy azonban, hogy milyen a listád. Az előtted álló feladatok sokfélék, egy levél feladása, egy telefon lebonyolítása és egy ház megtervezése nem egyforma feladat. Azokat a feladataid, melyek több rétegűek, nehezebbek, hosszabb időt vesznek igénybe, szeleteld fel, bontsd kisebb részekre.

composition-1837242_1920.jpg

Végül ajánlok nektek egy TED előadást is, látszólag csapongó, de a témába vág. És egy másikat a változásról.

Várlak Facebook oldalamon is :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://officemenedzser.blog.hu/api/trackback/id/tr7912089137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.