Jó hír! Fejlődik a vállalkozás! Rossz hír! Új irodai alkalmazottra van szükség...
Miért rossz hír?
Alkalmazottat kell keresni. Adjunk fel hirdetést? Mit írjunk bele? Mit várunk el? Hová ültetem? Szüksége lesz irodára, bútorra, telefonra, számítógépre, stb. És mi lesz, ha nem válik be? Elbocsátjuk és kezdjük elölről? Inkább együtt dolgozunk vele, ha nem is felel meg?
Mielőtt új alkalmazottat keresel, gondold át a következőket:
- A virtuális asszisztens költséget takarít meg, nem kell irodát bérelni, bútort, eszközöket vásárolni. A virtuális asszisztens saját maga biztosítja az irodai körülményeket.
- A virtuális asszisztenssel nem kell aggódnod a munka koordinálása miatt. Egyszerűen küldd el az elvégzendő munkát a határidővel.
- Csak a ténylegesen munkával töltött időt fizeted. Nem kell fizetned a étkezési időért, a dohányzással töltött időért, stb.
- A virtuális asszisztens számlát állít ki, nem fizeted a járulékait, a szabadságot, a betegállományt. A virtuális asszisztens maga fizeti ezeket.
- A virtuális asszisztens a tanulmányait, a képzés maga fizeti. Neked nem kell beiskoláznod.
- A virtuális asszisztens a szükséges szoftverekkel rendelkezik, neked nem szükséges erre pénzt költened.
- Mivel a virtuális asszisztens maga is vállalkozó, jobban átlátja egy vállalkozás működését, látja a teljes képet, vállalkozói gondolkodásmóddal rendelkezik.
- A virtuális asszisztensnek nem kell az utazását naponta fizetned. Nem fog elkésni, mert hóakadályok voltak az úton.
- Alapvető, hogy a virtuális asszisztens szerződésében a titoktartási kitétel szerepel, érdeke, hogy a tudomására jutott információkat bizalmasan kezelje.
Ha átgondolod, átszámolod a fentieket, láthatod, pénzügyi szempontból mindenképpen virtuális asszisztenst célszerű alkalmaznod. A matematikán túl... a virtuális asszisztens általában nagy tapasztalattal rendelkezik, folyamatosan képezi magát. Érdeke, hogy a legrövidebb időn belül elkészüljön a feladattal.
Tudj meg többet, kérj információt weboldalunkon, kövess minket a Facebookon.